هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

4 ماهگی

1391/11/26 23:52
نویسنده : مامان
834 بازدید
اشتراک گذاری

و 4 ماهگی گل پسر هم گذشت ...خدایا شکرت به خاطر اینکه هومان کوچولوی ما این 4 ماه رو به خوبی طی کرد و اصلا مامان و بابا رو اذیت نکرد....

واکسن 4 ماهگی یکم بیشتر از دوماهگی پسرمو اذیت کرد و یه کوچولو بدنشو داغ کرد که نمیشد بهش گفت تب اما من شب اول تا 3 نصف شب بیدار بودم و از ترسم هی بدن پسرکمو چک میکردن که یه وقت تب نکنه! قد و وزنشم خدا رو شکر خوب بود قد 66/5 وزن 7850

123

 

 

پسرک خوش اخلاق من اینروزا خیلی خوش خنده تر شده و قهقه میزنه و گاهی که باهاش بازی میکنم اونقدر میخنده که با خودم میگم وای خدا انرژیش تموم شد دیگه!

 

موقع شیر خوردن خیلی شیطون شده و با شنیدن هر صدایی سرشو میچرخونه ببینیه چه خبره!

123

 


 

بابایی براش یه هاپو خریده که آواز میخونه و میرقصه وقتی براش روشنش می کنیم هیجان زده میشه و ذوق میکنه گاهیم دستشو میگیره و کله پاش میکنه...

عاشق زمانیم که صبحا از خواب پا میشه و من یه جفت چشم زیبا میبینم که بهم متعجبانه زل زده و وقتی لبخند میزنم چنان با لبخندش جوابمو میده که همونجا میخوام درسته قورتش بدم...

123

دوستت داریم هدیه ی خوب خدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق
27 بهمن 91 10:50
قربون اقا هومان خیلی دلم برات تنگ شده اینم یه بوس از طرف من به هومان عسلی خیلی دوست دارم
khale mahboobe
28 بهمن 91 14:38
یه عالمه بوووووووووووووووووس میفرستم برات عزیزم


ممنون خاله جونش
سارایی
1 اسفند 91 11:43
جیگر ماشالله بزرگ شده و خواستنی
sanaz
4 اسفند 91 21:43
www.myninishop.com