هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

عکس تولد

1392/9/24 17:55
نویسنده : مامان
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم چند ماهیه برات چیزی ننوشتم هم اینکه تو شیطون تر شدی  و بیشتر وقت میبری هم اینکه من دارم نیمه وقت میرم سرکار.

قند عسلم الان 14 ماهه هستی و کلیییییییییی شیرین تر شدی و روزی صدبار بهت میگم عاشقتمممممم.

برا تولد یکسالکیت  کلی برنامه چیده بودم و تزیینات تولدتو برات درست کرده بودم تم تولدتم زنبوری زرد و مشکی بود. ولی متاسفانه به دلایلی نشد تولد بگیریم اما هر طور شد یه کیک کوچولو برات درست کردم و بردمت آتلیه و  اونجا رو تزیین کردم و ازت عکس گرفتم بگذریم که چه قدر اونجا آتیش سوزوندی و همش در حال دویدن بودی و نمینشستی .

تولذ یکسالگی

 

تولدت مبارک

روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر اون روز پیشونی ام به خاکه

 خیلی دوستت دارم پسر کوچولوی نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سینا
24 آذر 92 17:58
آقا هومان تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان رایان
25 آذر 92 18:24
ای خیلیییییییی خوشحالم خیلییییی دلم براتون تنگ شده بود تولدت مبارک گل پسر چقدر ماشالا اقا شدیی[ماچ مامانش تندتند بیا و عکسای گلپسرو برامون بذار ایشالا همیشه خوش و سلامت باشید ممنون عزیزم چشم سعی امو میکنم.
شقایق
4 دی 92 14:30
واااای اقا هوماااااااااااااان چه ناااز شده بودییییییییییییییییییییی فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
مامان علیرضا
7 دی 92 16:31
سلام تولدت هزار بار مبارک عزیزم،از کیلومترها دور تر میبوسمت ممنون خاله گل پسرو ماچ مالی کن
شقایق
17 خرداد 93 15:47
سلاااااام و درود فراواااااان مامانه هومان از هومان عکس بذاااااررررررررررررررررررررررررر