هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

هومانی غلت میزنه

1391/11/30 19:08
نویسنده : مامان
762 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که میخواستم بخوابم به این فکر میکردم که فردا هومان 4 ماه و ده روزه میشه و یعنی چه تغییری میتونه بکنه و از این فکرا ! خلاصه دیگه از فکرش اومدم بیرون...

صبح هومان رو عوض کردم و شستم و گذاشتمش و رفتم براش پوشک بیارم که وقتی اومدم دیدم بله پسر زرنگ مامان غلت زده و دمر شده و دو تا دستاشم جلوشه و زیر سینه اش گیر نکرده! کلی خوشحال شدم و تا صداش زدم هومان عزیز دلم از خنده روده بر شد ! خلاصه خودشم فهمیده بود یه کار خاص و جالب کرده!! حالا جالب اینه که قبلا که خودم دمر میذاشتمش اصلا دوست نداشت و فورا صداش درمیومد اما الان چون خودش این کارو میکنه کلی هم با این حرکتش حال میکنه و خوشحاله...

هنوز از غلت زدنش عکس نگرفتم حتما وقتی گرفتم این پستو ویرایش میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه لیلا
4 اسفند 91 20:03
قربون هومان جونی با غلت زدنش عمه جون چند روز شیراز بودم نتونستم بیام ببینمت دلم برات تنگ شده عزیز عمه
خاله صدیقه
6 اسفند 91 9:34
ماشالله به اقا هومان!آفرین !غلت زدنت مبارک!


ممنون خاله جونننننننننن
كوثرم!
7 اسفند 91 11:08
چقدر اينجا عكساي خوشگل خوشگل داره من نديده بودم..
نارسیس
9 اسفند 91 17:23
سلام هومانی خاله قلبون شما برم چه وبلاگ خشملی داری
مامان الینا


سلام خاله جون خدانکنه... میدونی خاله مامانم هی یه الینا میگه چشم قشنگههههههههه