هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

سه ماهگی

1391/10/19 23:54
نویسنده : مامان
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر ما سه ماهه شد.

پسمل ناز مامان ، هومان عسلی من ، نور چشمم سه ماهگیت مبارک.

ایشالله تولد صد و بیست سالگیت عشق مامان.

پسرک خنده روی من کلی خوش اخلاقه و یاد گرفته برا خودش و ما آواز بخونه...بعد از شیر خوردن چنان برام میخنده و به چشمام زل میززنه که دلم میخواد دنیا بایسته!

خیلی ذوست داره دستاشو بخوره و من همش نگرانم نکنه عادت کنه! که البته بخشی از این دست خوردن مال اینه که داره از دستاش شناخت پیدا میکنه.

وای وای تلویزیون و لب تاپو که میبینه زل میزنه بهشون که من زیاد اجازه این کارو بهش نمیدم. فداش بشم عاشق اینه که دوتا دستاشو بگیریم و یهو از حالت خوابیده پاشه وایسه... یعنی با این کار عشق میکنه ها ! 

هومانی رو برا چکاب سه ماهگی بردیم پیش دکتر اسلامیان تا هم از قد و وزنش آگاه بشیم و هم از نتیجه ختنه...که دکتر گفت همه چی عالیه و اگرم برا ختنه اذیت شده ولی خیلی خوب ختنه شده..وزن قند عسلم 6900 و قدشم نگرفت که خودم توی خونه گرفتم تقریبا 65 بود... قربون پسرک قد بلندم بشم.

اینم عکس سه ماهگی عشق مامان.

سه ماهگی هومان عسلی


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

saeedeh
19 دی 91 19:47
salam! jedan lezat bordam az vebloge zibayi ke doros kardid. =D che pesare nazani khoda be shoma dade khoda oono hefz kone. hese khoobi behem dad khoondane post hatun >


ممنون نظر لطفتونه
عمه لیلا
21 دی 91 11:40
سه ماهگیت مبارک عزیزم دوست دارم هومان جون اینا هم کادوی سه ماهگیت


MEHRDAD
30 دی 91 23:54
I LOVE YOU HOOMAN.YOU ARE SO CUTE.I HOPE FOR YOU THE BETTER LIFE AND HAPPY.I WANT ALL OF STAR'S SKY FOR YOU.


thankyou mehrdad ...my momy and me love you
فاطمه
28 بهمن 91 17:14
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم هومان جان خیلی عزیز ونازییییییییییییییییییییییییییییییی مامانش ازطرف من ببوششششششششششششششس


ممنون فاطمه جان ... انشالله بیای خونمون پیش هومان جان