هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

ختنه

1391/10/15 19:18
نویسنده : مامان
543 بازدید
اشتراک گذاری

ختنه ختنه ختنه چه قدر از این کلمه بدم میاد ........ وای که چه قدر پسرکم اذیت شد و خودم داغون!!

هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر پسرم اذیت بشه...ختنه هومانی رو دکتر موحد انجام داد به روش سنتی توی 83 روزگی پسرم...من تصمیم داشتم زودتر انجام بدیم ولی به توصیه دکتر کودکان عمل کردیم گذاشتیم نزدیک سه ماهگی...ختنه حدود 20 دقیقه طول کشید و تمام مدت پسرکم گریه کرد و نه نه نه و ماما ماما کرد !! جیگرم کباب شد ! فکر کنم در اثر همین استرسم بود که شبش تب و لرز شدید گرفتم و الانم لب و دهنم پر از تب خالای ناجوره!! خلاصه الان با هر بار تعویض پوشک هومانی بیقراری میکنه که فکر کنم یه خورده اش هم ناشی از ترسشه.خدایا اصلا طاقت گریه های عزیز دلمو ندارم...بابایی صبورتره و به من دل داری میده...

خدایا گریه هیچ بچه ای رو مادرش نبینه! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
19 دی 91 18:45
دوستای گلم سلام من (فرناز ) و پریا وهانا دخمل خاله هام تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه به ما 3 تا رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشیم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم شماره عکس هامون پریا 0011 من 0012 هانا 0013 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل ما سه تا کوچولو به دستان پر مهر شماست راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلمون میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
سارايي
25 دی 91 14:18
جيگر ماشاالله چي بزرگ شده


مرسی خاله سارا ممنون که به ما سر زدین