هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

7 ماهگی عسل مامان و تغییرات جدید

1392/2/24 0:21
نویسنده : مامان
906 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم 7 ماهه شد.

شازده کوچولوی من توی این مدت کلی تغییرات داشتی  الان چهار دست و پا کل خونه رو طی میکنی ...همش دوست داری وایسی وقتی کنارتم پامو میگیری و سعی میکنی وایسی...وقتی موبایل و تلفن زنگ میخوره فورا هیجان زده جیغ میزنی و صورت خوشگلت متعجبانه به من نگاه میکنن ... دورت بگردممممممم

کاری که خیلی دوست داری اینه که یه وری روی یه دستت لم میدی و خیلی پوزیشن بامزه ای میگیری.

عسلم

 

با دیدن آیفون و باز شدن در یخچال هیجان زده میشی و جیغ میزنی ....تا میبینی مامان رفت پای لب تاپ با سرررررعت خودتو میرسونی و سیم موس رو میکشی و اگه بگم نکن اعتراض میکنی...

صدای نازت تغییر کرده و خیلی بامزه شده کلا واکنشات خیلی بیشتر و سریع تر شده عزیز مامانی...

عشقمممممم

 

 

راستی برات صندلی غذا خریدیم عزیزم که مثل همیشه آقایی و توش میشینی و نق نمیزنی... غذاتو کم و بیش میخوری اما کماکان سوپو بیشتر از فرنی و حریره دوست داری! اکثرا با خودمون غذا میخوری آخه اون موقع بیشتر تشویق میشی برا غذا خوردن...بیشتر هم دوست داری از دست بابایی غذا بخوری...

این ماه که رفتیم چکاب تقریبا 200 گرم اضافه کرده بودی که کلی مامانی ناراحت شد آخه این ماه اصلا خوب شیر نمیخوردی! دیگه تصمیم گرفتم تا خووووب شیرتو نخوردی بهت غذا ندم عزیزکم...اما قدت خداروشکر خوب بود و 73 شده بودی عسل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله سارا جون
24 اردیبهشت 92 8:45
سلام به جيگر ماماني خودم قربونت برم كه 7 ماهه شدي داري واسه خودت مرد ميشي ميدونستي خاله دلش برات يه ذله شده ؟؟؟؟؟ بووووووووووووووووووووس
خاله صدیقه
24 اردیبهشت 92 13:30
فدای خنده های نازت.....بوس بوس
مامانش نگران وزنش نباش میدونی که وزنگیری عزیزاهرماه مثل هم نیست!!
چه خبر از دندونای هومانی؟ازش بنویس


سلام خاله جون خوبی هدیه ناز نازی خوبهههههه
پسری مام چند روزه که لب به غذا نمیزنه!


از دندون که فعلا خبری نیست اما ممکنه این غذا نخوردن گ بدخوابیش مال دندون باشه
soha
24 اردیبهشت 92 22:51
خوشا به حالت كه حس مادر شدن رو تجربه ميكني
من هيچ وقت معناي مادر شدن و درك نكردم و نفهميدم


دعا میکنم به زودی دامنت سبز بشه انشالله
شقایق
27 اردیبهشت 92 10:29
سلام اقا هومان خوفی دورت بگردم با همین خنده های قشنگت دوست دالم
مامان رايان
29 اردیبهشت 92 21:26
اوخييييييييي نازي به هومان پسر
tahmini
6 خرداد 92 10:30
خاله عااااااااااشقتم ها


ملسی خاله جونی
خاله طیبه
19 خرداد 92 11:35
قربونت برم خاله جونیییییم ماشالله مرد شدی
مامان رايان
4 تیر 92 20:44
مامان هوماني جوني دلم براتون تنگ شده زود زود با عكسلي پسمل گلت بيا
الهه
20 تیر 92 21:03
هومان عزیزم چه بزرگ شدی.ایشالله که همیشه سالم باشی
love
22 تیر 92 9:55
loveyouhuman
شقایق
23 تیر 92 14:26
سلام خوبی هومان دلم واست یه زره شده مامانش چرا وبلاگشو اپ نمی کنی؟
لادن
29 تیر 92 1:51
سلام دوست عزیز ‍
فرشته نازنینی داری خدا حفظش کنه
اما هنر عکاسی مادرش هم قابل ستایشه.
شاد زی


سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون
نارسیس
30 تیر 92 9:47
هومان طلای من


بوووس