هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

5 ماهگی گل پسر

1391/12/26 13:15
نویسنده : مامان
709 بازدید
اشتراک گذاری

هومان طلا 150 روزه شد...5 ماهگیت مبارک کوچولوی نازم...با خنده هات میخندم و با گریه هات دلم هری میریزه پایین و نگران میشم ... این روز ها حس هایی رو تجربه می کنم که هیچ وقت نداشتم ...پسر قشنگم تو با اومدنت همه این حس های زیبا رو به ما هدیه کردی ، عاشقتیم...

پسرم تو این ماه بزرگتر شده و کارای زیادی یاد گرفته :

- دائما در حال غلت زدنه گاهی نمیذاره حتی پوشکش کنم و سریع میخواد بره رو شکم !

- وقتی دمر میشه میتونه 360 درجه بچرخه ولی هنوز نمیتونه جلو بره .

- هر چی رو میبینه میخواد دست بزنه و هول میزنه که اونو بگیره

- با دیدن غذا یا کسی که داره غذا میخوره هیجان زده میشه و زل میزنه بهش ، خیلیا میگن غذای کمکی رو شروع کن ( از جمله بابام ) اما با مشورت دکترش تصمیم گرفتیم بزاریم پایان 6 ماهگی...آقای دکتر گفتن چون وزن گیریش خوب بوده نیازی نیست که زودتر شروع بشه.

- ساعت خوابش همون 9 هست و صبحا 7  7/5 بیدار میشه و برا اینکه ما رو بیدار کنه شروع میکنه به بوووووووووو کردن و یا سرفه های الکی نیشخند

- وقتی بیرون میریم بغل همه میره و خوش اخلاقه قلب

 - با کمک بالش اطرافش میشینه و برا چند ثانیه میتونه مستقل بشینه .

 

من 5 ماهه شدم هورااااااااااااااا

 ط

 

اینم هدیه ی 5 ماهگیمه واییییییی چه نازههههههه

شس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیـه ی عشـق
26 اسفند 91 19:58
واااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااا هومااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟ چقدر عوض شدهههههههههههههههههه... درسته قورتت بدم باز دلم خنک نمیشهههههههههههه ماشالا ماشالا


خاله لیلی شما که رفتین از ما دور شدین خیلی دلمون براتون تنگ میشه.... ولی انشالله هر جا هستی شاد و سلامت باشی
خاله صدیقه
11 فروردین 92 11:16
عزیزم هومان دلم برات تنگ شده.
عکسات با هدیه چقدجالب افتاده...نانازهای مامان


دل ما هم تنگ شده خاله جون.. هدیه طلا رو ببوس