هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

شعر

1391/12/15 9:54
نویسنده : مامان
787 بازدید
اشتراک گذاری
 
خواب
تقدیم به نور چشمم ، هستی ام ، عشقم ................پسرم

 
کنارم هستي و اما دلم تنگ ميشه هر لحظه
خودت ميدوني عادت نيست فقط دوست داشتنه محضه

کنارم هستي و باز هم بهونه هامو ميگيرم 
ميگم واي چقدر سرده ميام دستاتو ميگيرم

يه وقت تنها نري جايي که از تنهايي ميميرم
از اينجا تا دم در هم بري دلشوره ميگيرم

فقط تو فکر اين عشقم تو فکر بودن با هم
محاله پيش من باشي برم سرگرم کاري شم

ميدونم که يه وقت هايي دلت ميگيره از کارم
روزايي که حواسم نيست بگم خيلي دوست دارم

تو هم مثل مني انگار از اين دلتنگي ها داري
تو هم از بس منو ميخواي يه جورايي خودآزاري

کنارم هستي و انگار همين نزديکياست دريا
مگه موهاتو وا کردي که موجش اومده اينجا

قشنگه ردپاي عشق مياد زير چتر برف
اگه حاله منو داري مي فهمي يعني چي اين حرف

ميدونم که يه وقت هاي دلت ميگيره از کارم
روزاي که حواسم نيست بگم خيلي دوست دارم

تو هم مثل مني انگار از اين دلتنگي ها داری
تو هم از بس منو ميخواي يه جوراي خودآزاري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
19 اسفند 91 19:34
ای قربوت بشم خاله تو انقدر نازیییییی


خدا نکنه خاله جون کیانو ببوووووووس
عمه لیلا
21 اسفند 91 10:34
هومان جون 5 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون عمه جون بوووووووووس از طرف هومان کوچولو
عمه فریبا
27 اسفند 91 20:39
5مــــاهـــگیــت مبارک ♥هـــــو مــــان جــــو ن ♥

دوســــتـــــت دارم♥♥♥♥♥♥♥♥



مرسی عمه جوووووون
مامان آرشام
10 فروردین 92 0:39
هومان جان مبارکه 5 ماهگیت الهیی 500 ساله بشی خاله

ماشاالله خیلی کوچولوی ناز و ملوسی داری. خدا حفظش کنه ممنونم که به ما سر میزنی خانوم
گل پسرت نازت را ببوس و بچلون و بخور از طرف من



ممنون مامان آرشام عزیز... خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه