هومانهومان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

برای پسرم ...... مرد کوچک خانه ی ما

بدون عنوان

1391/10/2 12:52
نویسنده : مامان
203 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امروز دومین روز از فصل زمستونه... دو شب پیش شب یلدا بود که آخرین روز از فصل پاییزه ، فصلی که برای من و بابایی پر از خاطرات رنگارنگه ، فصلی که خدای مهربون تو رو به ما هدیه کرد...دلم حسابی برا روزایی که گذشت تنگ میشه ، تو هر روز بزرگتر میشی و کلی از لباسات برات کوچیک شدن...فدای تو بشم که روز به روز خواستنی تر میشی.

پسر نازم شب یلدا مصادف بود با تولد 31 سالگی بابایی که من براش کیک درست کردم و اولین باری بود که خودم تزئین می کردم آخه اکثرا کیکام بی تزئین بودن یا فوقش با شکلات تزئین میشد ولی حسابی خسته شدم ...بابایی رو غافلگیر کردم وکلی خوشحال شد و خستگیم در رفت...مهمون هم داشتیم البته کاملا خانوادگی بود... تو هم لباس هندونه ای پوشیده بودی و خلاصه همه میخواستن قاچت کنن بخورنت هندونه ی خوردنی منننننننن.

هندونه جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غریبه
7 دی 91 13:17
پسر هر کیه خیلی نازه
عمه لیلا مامان شقایق
10 دی 91 18:38
فدات بشم عزیزم چه هندونه خوشمزه ای قربونش برم الهی هومان عزیز عمه جونی میبوسمت
نارسیس
10 دی 91 22:25
قربون هومان گوچولو



خدا نکنه خاله نرگس جون...ممنون که به ما سر زدید.